Ett nytt år...

Jag börjar, som många andra, det nya året med att ta tag i mina gravidkilon. Lyckades till bröllopet gå ner 20kg, blev gravid och gick upp dom igen... Men jag lyckades då och kommer lyckas igen! 

Jag kommer köra viktväktarna i grunden men inspireras av lchf och utesluta stora kolhydratskällor. Till våren kommer jag även börja springa igen, det behöver både jag och hunden. Därför ett tag framöver kommer ni få följa min resa mot målet och det kommer nog dröja ett tag innan jag bjuder på riktiga bakverk... Dock en och annan dessert, precis som förra gången.

Till frukost idag blev det smothie på 

1 dl vaniljyohurt
1 dl mjölk
1 banan
Blåbär



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kul att ha någon mer att diskutera lchf recept med nu då 😃
Vi kan om vi vill, hejja oss 💪👏

Svar: Klart vi kan!!! 👍
Nu kör vi! 🏃💨☺️
Sara*

2015-01-03 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0