Glutenfri möhippa

Så kom dagen alla brudar väntar på... Haha! Min började kanske en aning kaotiskt... Skulle jobba, vaknade förkyld, frossa, snuvig och helt enkelt inte kry, bakslag från veckan antar jag.
Åkte dock ner till jobbet, körde 1 timme och konstaterade att de går inte... Började förbereda mig på att gå hem, märkte att mina kära kollegor inte lät mig gå... Efter att ha fått en tillsägelse på skarpen om att "sätt dig ner och drick jouice", anade jag att nått skulle hända... Och in tågar alla mina underbara, älskade vänner! Slängde i mig tre Alvedon och bad de fylla mig med alkohol för att rensa bort sjukdom, åtminstone för en dag... För denna dag ville jag absolut inte missa!!!!!! Och jag löste det, vilket jag lite fått äta upp idag... Haha! Men jösses, frukost buffé med bröd, cupcakes, hallongrottor, mandel gifflar, alla recept hämtade från bloggen! Helt fantastiskt!!! Det hände så mycket under dagen att jag nu koncentrerar mig på maten, annars blir inlägget enormt!;) paj till lunch med olika fyllningar, allt glutenfritt givetvis!:)) och på kvällen blev jag bjuden på "det syrianska bröllopet, du aldrig fick..." Haha! Och fick massa gott, det var mat överallt! Nu vet jag ju inte hur det stavas men dolma, kebab, kyckling, potatis, kycklingröra, tsatsiki, auberginröra, valnötsröra, vitlöksröra, tabouleh och mycket mer... Ja, massa mat!!! Och efter detta 3 färgad pannacotta med mörkchoklad, mjölkchoklad och vanilj. Helt fantastiskt!

Jag är så lycklig och glad över en helt underbar morgon/dag/kväll/natt, betyder så mycket för mig att de planerat och fixat så hela dagen var jag, alla mina favorit element i livet var på plats;) sång, lekar, höft vickningar, dans, kulturer, mat, bakverk, drinkar... Ja ALLT!

Tack, från djupet av mitt hjärta! Jag älskar er!:))


Kommentarer
Postat av: Syster-yster

Och vi älskar dig! Du var sååå värd en helt egen Saradag!! Nu ska jag baka fler hallongrottor ;) <3

2013-07-03 @ 17:40:41
Postat av: Bageriglutenfri

<3 du e underbar!!!:)) Hallongrottor.. Mmmm, fint e de!:))

2013-07-11 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0