Glutenfri jordgubbspaj

Fick svärfar och Berit på besök häromdagen, hittade inte mitt favorit paj recept, men det finns längre ner i bloggen. Jag improviserade lite.... Med smör, socker, vaniljsocker, bakpulver, sirap, flagad mandel. Smältes i kastrull och klickades över jordgubbarna. Grädda i ugnen och sikta över florsocker.
Det här är lätt den godaste paj jag någonsin smakat!:)) Och just nu smakar de Spanska jordgubbarna kanon gott!!!:))
Har ju oxå varit ute å rest lite:)) En välbehövlig och kanon semester blev det! jag rekommenderar feurteventura varmt! kan tänka mig att man älskar ön som barnfamilj. Ej för varmt, en aning blåsigt, underbar sandstrand och kanon god sangria... Så sammanfattar jag min semester i Castillo Caleta de fueste, feurteventura:)) Hotell Villa Florida:)
hahahah:))
Kom mitt i årliga festival tåget:))
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0