Glutenfria cupcakes

Sa ju att jag va så himla sugen på att baka cup cakes, egentligen just nu på att dekorera....:) Så hittade några av mina mandelmuffins i frysen och tog ut för att tina. Precis när de var klara för dekorering kommer min kära sambo och säger. Oooh, det där har jag alltid velat göra. (Spritsa glasyr, för det hade han sett på tv-shop när han var liten...)

Så här kommer Martins cupcakes..... hahahaha:)



Han dekorerade med ljusblå frosting och chokladlinser samt olika typer av sockerkulor.

Men visst blev de fina! Han e duktig e han....:)

Så det dröjer nog inte så länge innan det blir cupcakes igen, för mitt dekoreringssug finns fortfarande kvar:o



Nu blir det fika på balkongen<3

Och just de, tips på någonting gott, ett recept ni vill ha hjälp med. Ett recept ni vill omvandla till glutenfritt... Ja, vad som.... Alla tips tas emot med värme:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0