Chokladfrosting

Ett absolut måste för alla Jönköpingsbor är att någon gång i sommar åka till pizzeria alcamo och äta deras salladsbuffé!!! Jag kan få akutsug på deras sallad gör jag en sallad här hemma smakar det inte alls lika gott...:( Du får sallad, gurka och tomat och får sedan välja fem stycken ingridienser av massa olika! Och ett tips är att prova vitlöksdippen till, jag dör för den!!! Hahahhaha*
Jag och sambon köpte helt enkelt denna sallad idag och åkte upp till Jönköpingspärla, stadsparken och åt* Även lille vovven var med, som för övrigt blev tre år och vuxen den 25/6*
*Junior*
Har även gjort chokladfrosting idag, tog fram en muffins ur frysen och var tvungen att prova hur det var att göra frosting av chokladflouren, det gick jätte bra! Hade hoppats att den skulle bli ännu mörkare, kan ha gått om jag blandat den lite med vatten först. Men den smakade jätte mycket choklad! Och vem tycker inte om det*
(Frostingrecept och sugerpasterecept hittar du längre ner i bloggen)
Nu ska jag och vovven sussa och räkna ner 3 dagar kvar till viva la semestra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0