Glutenfritt lantbröd

Idag har inte varit någon bra dag... Kan det vara hösten som knackar på dörren? Ja, antagligen är det så... Men isåfall hoppas jag att känslan i mig försvinner snabbare än vad hösten brukar vara lång...

Hade tänkt baka bröd idag men jag orkade helt enkelt inte... Däremot hittade jag en ny mix som jag ska prova, förhoppningsvis redan imorgon!
Som ni vet tycker jag väldigt illa om halvfabrikat men som glutenintolerant blir man ju så glad när man hittar produkter man aldrig tidigare sett så jag måste prova och självklart ska mina läsare få ta del av mitt betyg på produkten!:)



Så imorgon blir det lantbröd:)

Hur man roterar en bild är för mig fortfarande en svår fråga;) hahahha* Sara och tekniska ting som datorer, går igentligen verkligen inte ihop:)

På återseende imån!
Make love, not war<3



hahahhahahahhahahahahaha:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Högerklicka, "vrid medurs" i bildmappen på datorn.. ;-)

2011-08-26 @ 10:47:52
URL: http://snexig.se
Postat av: Bageriglutenfri*

Hahhaha:) Tack* Det lät smidigt så det borde jag väl klara av;)

2011-08-27 @ 10:55:40
URL: http://bageriglutenfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0