Glutenfria citron cupcakes

Och så var det förlovningsfika för Ellen å Johan:)) himmelens trevligt med all kärlek just nu;)

Var ju inte i mitt esse denna Söndag...;) så fuskade lite med mixwell muffins smeten jag rekommenderat och gör igen, prova den!:))

Hällde i skal från 1 riven citron, gräddade 10 minuter, klickade i lemoncurd och gräddade klart. En creamcheese frosting på det och kakan var klar:)) fixade oxå lite hallongrottor, som jag gräddade en aning för länge, så de lixom smälte och flöt ut lite, men gott var det ändå må jag säga!:))

Ellens svärmor hade bakat en glutenfri sjuhålskaka, på potatismjöl, kanon god! Och mamma hade fixat en kladdkaka med chokladglasyr... Riktigt lyx fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0