Ost och skinkpaj



Använde pajdegsreceptet nedan och fyllde med skinka, ost och äggstanning:)) Mumma*


Igår var jag på dop för lilla söta Emilia, sjöng även på detta i kyrkan vilket gick bra å tack till fina Linnéa som kompade mig! Vad hade jag jort utan dig???!!!<3
Mamma Mikaela hade iallafall gjort en kanon god köttfärspaj med deg gjord på bla mosad potatis. Detta recept kommer ni få ta del av så snart jag skickat över bilderna till datorn! Missa inte för det var kanon gott!!!:)



Tyvärr glömde jag ta kort på lilla Emilia, vet inte riktigt hur jag tänkte där.... Men ska se om jag inte kan få tag i ett kort så ni får se hur söt hon va:))'


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack Sara för i lördags och för fina presenterna till lillfisan :) Ligger lite bilder på bloggen som du absolute får låna :) Å tack igen för underbar sång i kyrkan! Det går rätt in i hjärtat när du sjunger!

KRAM

2011-09-26 @ 11:39:55
URL: http://mikaela-andersson.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Vet inte om det kom ett inlägg eller inte...! tack snälla Sara för fina presenterna till lillfisan. Finns lite bilder på bloggen som du kan få låna! Å tack återigen för en helt underbar sång i kyrkan. Det gick verkligen rakt in i hjärtat! :)

KRAM

2011-09-26 @ 11:45:52
URL: http://mikaela-andersson.blogspot.com/
Postat av: Bageriglutenfri*

Tack själv! Det var jätte trevligt:)) Va bra, då lånar jag lite bilder! Tänkte köra ditt pajrecept som nästa inlägg... Ska bara komma ihåg vart jag la receptet...:0 Annars ringer jag:))

Puss å Kram*

2011-09-26 @ 18:29:24
URL: http://bageriglutenfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0