Glutenfritt helt enkelt:))

Har för första gången gjort egna "kubbar", antagligen ett försvenskat namn på rätten.. hahaha** Men ändå... Gott va de!
Jag stekte en kryddstark och torr köttfärs. Kokade ris med saffran. Och gjorde små risbollar med köttfärsfyllning som jag sedan stekte på panna. Egentligen ska de nog friteras, men jag e lite rädd för het olja:0 hahaha**
Serverade till tzatziki som kvällsmat:) Gottigt värre!
Va hos svärfar häromdagen och hans sambo bjöd på en kanon god mandel äppelkaka. Tror att den från början hette "fransk päronkaka". Mummsigt va det iallafall och jag ska verkligen försöka komma ihåg att be om receptet nästa gång för det glömde jag... Men tog kort på härligheten... det gjorde jag minsann:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0