Bageri glutenfri

Vad som började som en lite lätt irriterad och stressig dag visade sig bli helt okej. En härlig träning på gymmet med bästa mamma och påvägen hem hittade jag en hundralapp:) Kanske borde köpa en triss;)

Imån blir de bak* Sugen på cupcake faktiskt:) Vet att jag gör det ganska ofta men det är det roligaste jag vet, att få dekorera och pilla:) Hahhahaa* Så får de bli ev. något mer:)


Måste även dela med mig av ett av två bästa fynd av Ullaredsresan:) Mitt nya överkast!:) Det andra bästa fyndet e en kristallkrona men jag har inte köpt lampor till den än, så den får ni se när det är klart:)


Isn´t it lövely<3

Blev en dyr resa men med massa fina roliga saker med hem! Kanske får ni se något av det här på bloggen i form av bakredskap:)

Sussa sött*
Hörs imån*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0