Choklad och banan cupcakes

Idag fick vi finbesök av kusinen och hennes man, jätte mysigt för det händer alldeles för sällan!!! Efter en hel dag på jobbet fuskade jag lite med bakverken och måste tippsa om världens bästa fusk. Egentligen är jag strångt emot halvfabrikat men en muffinsmix från Mix Well kan rädda dig när du får oväntat besök;) Eller väntat men tiden inte räcker till för du har bokat in massage tid, system besök inför helgen och jobbat över på jobbet....:)
Detta är så enkelt att tilloch med sambon klarade av att vispa ihop smeten och det må jag säga är inte ofta han står vid bakbordet...*

Jag smaksatte min mix med mosad banan och 70% choklad i hackad form. Denna kombination är det absolut bästa jag vet!!! Prova är ett måste*



Dekorerade med frosting och sugerpaste ros med sockerkula. Efter att ha mixtrat med hushållsfärgen för att få fram en ljust lila ton är nu mina fingrar ett kaos av rött och blått:) Men det får man ta när det ska bli fint. Över pudrade jag lite chokladflour*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0