Glutenfria scones

Godmorgon!:)

Känns som detta kommer bli en bra dag:) Ingen feber, fri från gall besvären i sidan... Ja, vad kan man säga, känns bara så bra ÄNTLIGEN!!!:)

Så imorse firade jag med scones:) (Och för att vi hade absolut ingen frukost att äta....)



Receptet har ni fått innan, så ni hittar det längre ner i blogen:) Men denna gång hade jag ingen kesella, så jag tog vaniljyoghurt och det blev faktiskt jätte bra! Lite smuligare men med en liten aningens smak av vanilj:)

Måste oxå få dela med mig av dessa vackra bilder tagna för några veckorsedan tillsammans med Nina den fina:)


Vattenledningsparken, Mariebo, Jönköping

Men vad jag tror många missar är att parkerar man bilen på parkeringen och sedan går vägen uppåt. Kommer det en skyld om någonting som låter som en "sportstuga", gå upp för den väldigt branta backen så kommer du till världens vackraste plats:) (Åt höger-för åt vänster ligger en liten sliten stuga med hundklubb som är full av graffiti och där jag kan tänka mig att ungdomar röker på en å annan gång... men titta inte åt de hållet.... Leta efter älvorna istället....)



Försöker leta upp ingrediencerna till det andra receptet jag lovat... Men vet inte vart jag lagt de.... :) Sara i ett nötskal....:)

Puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0